Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Μωρό, θα τον άφηναν να πεθάνει! Τώρα δίνει μάθημα ζωής

Μωρό, θα τον άφηναν να πεθάνει! Τώρα δίνει μάθημα ζωής (ΦΩΤΟ)Όταν γεννήθηκε, οι γιατροί συνέστησαν στη μητέρα του να τον αφήσει να πεθάνει από την πείνα! Σήμερα, στα 37 του χρόνια, ο Κλαούντιο Βιεϊρά ντε Ολιβέιρα δίνει διαλέξεις – μαθήματα ζωής, μιλώντας ανοιχτά για τη σπάνια ασθένειά του.

Ο Κλαούντιο, από το Μόντε Σάντο της Βραζιλίας, γεννήθηκε με αρθρογρύπωση, ένα νευρομυικό σύνδρομο, με αποτέλεσμα το κεφάλι του να είναι γυρισμένο... ανάποδα.


“Από τότε που ήμουν παιδί, πάντα μου άρεσε να κρατάω τον εαυτό μου απασχολημένο και να δουλεύω – δεν μου αρέσει να εξαρτώμαι αποκλειστικά από άλλους ανθρώπους. Έχω μάθει να ανοίγω την τηλεόραση, να σηκώνω το τηλέφωνο, να ανοίγω το ραδιόφωνο, να χρησιμοποιώ το ίντερνετ, τον υπολογιστή – τα κάνω όλα μόνος μου”.

Ο Κλαούντιο πληκτρολογεί με ένα στιλό στο στόμα του, χρησιμοποιεί τηλέφωνα και το mouse με τα χείλια του και έχει ειδικά παπούτσια για να κάνει βόλτες στην πόλη.

Χάρη στην ανεξαρτησία του, κατάφερε να αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο του Φέιρα ντε Σαντάνα με πτυχίο λογιστή.

“Ο κόσμος άρχισε να μου λέει ότι το μωρό θα πεθάνει, γιατί του ήταν δύσκολο ακόμα και να αναπνεύσει”, παραδέχεται η μήτέρα του, Μαρία Χοσέ, προσθέτοντας ότι “τώρα υπάρχει μόνο ευτυχία. Ο Κλαούντιο είναι όπως όλοι οι άνθρωποι – έτσι μεγάλωσε μέσα στο σπίτι. Αυτός είναι ο λόγος που έχει τόση αυτοπεποίθηση. Δεν ντρέπεται να κυκλοφορήσει στο δρόμο – τραγουδάει και χορεύει”.

Πηγή: DailyMail

15 σχόλια:

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...