Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Το συγκινητικό βίντεο του Λεωνίδα στην 17χρονη φίλη του που πάσχει από καρκίνο


Τις δύσκολες ώρες της θεραπείας της στο εξωτερικό της το έστειλε για να την κάνει να νιώσει καλύτερα. Για να νιώσει ότι κάποιος είναι δίπλα της.
Πήρε φύλλα από ένα τετράδιο και της έγραψε:

“Ενα κορίτσι μπορεί να αλλάξει την ζωή σου. Το κορίτσι που άλλαξε την δική μου ζωή είναι 17 και παλεύει με τον καρκίνο. Σου είχα πει να μην ανησυχείς για τα μαλλιά σου. “Είναι βαρετές οι τρίχες”. Γι’ αυτό κι εγώ τα ξύρισα. Επιπλέον θέλω να αποδείξω ότι δεν είσαι μόνη. Ούτε εσύ, ούτε τα υπόλοιπα παιδιά που δίνουν την ίδια μάχη μ’ εσένα. Σ’ ευχαριστώ για όλα όσα μου έμαθες για την ζωή. Ελπίζω κάποια στιγμή να ανταποδώσω. Ο καλός σου φίλος Λεωνίδας.”
Εκείνη, το είδε, συγκινήθηκε και του ζήτησε να το ανεβάσει στο YouTube για να το δουν και άλλα παιδιά που έχουν το ίδιο πρόβλημα μ’ εκείνη και να πάρουν το μήνυμα…
Οπως δήλωσε στο Newsit o 19χρονος  Λεωνίδας Πέπλης “αυτό το video δε δημιουργήθηκε για να ανέβει στο youtube, ουτε για να πάρει την πρβολή που πήρε. Απλα το έφτιαξα ένα βράδυ που η φίλη μου ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση για τα μαλλιά της λογω των χημειοθεραπειών που κάνει. Σκέφτηκα λοιπόν να της στείλω την αγάπη μου με αυτό τον τρόπο.
Το έφτιαξα και της έστειλα και επειδη συγκινήθηκε υπερβολικά μου ζήτησε να το ανεβάσω στο youtube έτσι ώστε οσα παιδιά δίνουν την ίδια μάχη αυτή τη στιγμή να πάρουν αυτό το μήνυμα και πάνω απ΄όλα να το πάρει ο κόσμος που ξεχνάει ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που χρειάζονται την αγάπη μας και τίποτα παραπάνω.
Η μεγαλύτερή μου ευχή θα ήταν να μην είχε ποτέ αρρωστήσει από καρκίνο όπως και κανένας άνθρωπος σε αυτό τον πλανητη αλλά στην παρούσα φάση η πρώτη ευχή που μπορώ να κάνω είναι να γίνει όσο το δύνατό γίνεται και πιο γρήγορα καλά. 
Το μήνυμα που περνάει αυτο το video είναι να γίνουν καλά οι άνθρωποι που μάχονται τον καρκίνο, να έχουν τη συμπαράσταση και την αγάπη μας και οτι δε γίνεται τίποτα για αυτοπροβολή” είπε τέλος ο 19χρονος Λεωνίδας.
supercomments

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...