Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Εξω οι βλακες


Το Σάββατο που μας πέρασα είχα πάει σε μια ταβέρνα και κάποια στιγμή, στο δρόμο μου προς την τουαλέτα (για κατάθεση) παρατήρησα μια ρήση σε ένα διακοσμητικό βαρέλι η οποία μου θύμισε τον πατέρα μου και τα σοφά του λόγια! Στο βαρέλι πάνω έγραφε...
Ο έξυπνος υποχωρεί,
ο πονηρός ελίσσεται
και ο βλάκας επιμένει!
Διαβάζοντας τις 10 αυτές μαγικές λέξεις, έμεινα άναυδος καθώς το μυαλό μου ταξίδεψε στην παιδική μου ηλικία (τότε που ήμουν κοντό Κοντάκι) τότε που με νουθετούσε ο πατέρας μου. Μου έλεγε λοιπόν, να προσέχω τους βλάκες, γιατί είναι επικίνδυνοι άνθρωποι, "Καλύτερα να έχεις φίλο κακό, παρά φίλο βλάκα" μου έλεγε και συνέχιζε επιχειρηματολογώντας "...ο κακός ξέρεις ότι θα στη φέρει και φυλάγεσαι, ο βλάκας δεν ξέρεις πως και πότε θα στη φέρει!"
Ορμώμενος από αυτήν την επιφοίτηση έβαλα ένα mental flag (ωραία έκφραση, αλλά πως είναι στα Ελληνικά;) να γράψω λίγα πράγματα για τους βλάκες και πιο συγκεκριμένα ορισμένες ρήσεις. Μοιράζομαι λοιπόν μερικές ρήσεις μαζί σας για τους βλάκες οι οποίες ελπίζω να σας προστατέψουν από κακοτοπιές (πάντα με αρκετή δόση χιούμορ).
  • Όταν κατέβηκε ο Χριστός στη γη, θεράπευσε τον τυφλό, θεράπευσε τον παράλυτο...αλλά δεν θεράπευσε τον βλάκα!
  • Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι ότι αυτών εστί η βασιλεία των Ουρανών (Ματθαίος 5:3).
  • Μην τα βάζεις με ηλίθιους, σε κατεβάζουν στο επίπεδό τους και σε κερδίζουν λόγω εμπειρίας (by Ξάδερφος).
  • Καλύτερα να έχει έξυπνο εχθρό, παρά βλάκα φίλο (by Ξάδερφος again).
  • Μόνο 2 πράγματα είναι άπειρα, η ανθρώπινη βλακεία και το σύμπαν…και δεν είμαι σίγουρος για το τελευταίο (Albert Einstein).
  • Το να φαίνεσαι ηλίθιος στα μάτια ενός βλάκα, είναι μια ηδονή υψηλής αισθητικής(George Courteline).
  • Μια έξυπνη γυναίκα συνήθως κοιμάται με ένα βλάκα σύζυγο (Κινέζικο ρητό).
  • Μεγαλύτερος ηλίθιος απ' αυτόν που τα ξέρει όλα είναι αυτός που διαφωνεί μαζί του(Stanislaw Jerzy Lec).
  • Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools (αυτό δεν γινόταν να το μεταφράσω, όσοι ασχολείστε με προγραμματισμό θα καταλάβετε).
  • Οι σοφοί άνθρωποι μιλάνε επειδή έχουν κάτι να πούνε, οι βλάκες διότι πρέπει να πουν κάτι (Πλάτων... θεός)
  • του νικου κοντη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...