Κυριακή 21 Απριλίου 2013

12 Ορκισμένοι παρθένοι διηγούνται πώς περνούν τη ζωή τους






Δώδεκα διαφορετικοί άνθρωποι που έχουν δώσει όρκο παρθενιάς δίνουν ο καθένας τη δική του απάντηση. Εξηγούν πως είναι η αποχή και «ζυγίζουν» τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα της ζωής χωρίς σεx…


Οι επιστολές τους έφθασαν στο BBC ύστερα από την αναταραχή που προκάλεσαν στους κόλπους της Καθολικής Εκκλησίας οι καταγγελίες ότι ανώτερος καθολικός ιεράρχης της Βρετανίας ενεπλάκη σε ανάρμοστη συμπεριφορά με ιερείς.

Julie Moskal, Σικάγο, Ιλινόις, ΗΠΑ
Η Julie είναι 46 ετών και απέχει από το σεx τα τελευταία τέσσερα χρόνια. «Στα 20 και τα 30 είχα μία τόσο ενεργή σεxουαλικά ζωή, αρκετή για να διαρκέσει τρεις ζωές. Όταν μεγάλωσα έγινα πιο επιλεκτική και συνειδητοποίησα ότι αρκετοί από αυτούς δεν άξιζαν να σπαταλήσω ούτε χρόνο ούτε ενέργεια» Μάλιστα, όπως ισχυρίζεται η ίδια αυτή την περίοδο είναι πραγματικά ευτυχισμένη γιατί, όπως χαρακτηριστικά λέει είναι ελεύθερη να απολαμβάνει τη ζωή με τον εαυτό της.

Vimalo (Bhikkhu), Kanduboda, Σρι Λάνκα
Είμαι Βρετανός και βουδιστής μοναχός (bhikkhu) τα τελευταία 22 χρόνια και άγαμος για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Δεν είμαι σεxουαλικά ανίκανος και μάλιστα ήμουν παντρεμένος πριν από πολλά χρόνια. Η αγαμία δεν είναι για όλους, ωστόσο, σε εμένα προσέφερε μία διαφορετική σχέση με τον εαυτό μου και με τους άλλους.

Stephen Bick, Lansing, ΗΠΑ
Είναι δύσκολο αλλά η σεxουαλική ορμή δεν είναι σαν την σωματική ανάγκη για τροφή, νερό ή ύπνο. Κάποιος που ζει χωρίς ενεργή σεξουαλικά ζωή και χωρίς να αυνανίζεται δεν σημαίνει και ότι θα πεθάνει! Είμαι πολύ πιο ευτυχισμένος που πλέον έχω υπό έλεγχο αυτό το κομμάτι της ζωής μου.

Αδελφή Petra Clare, Inverness, Σκωτία
Ως μοναχή πιστεύω ότι η αγαμία είναι μία θεία χάρη. Η σεxουαλικότητα είναι πτυχή της ανθρώπινης φύσης, όμως οι παρορμήσεις μπορούν να τεθούν υπό έλεγχο προκειμένου να αναπτυχθεί μια νέα κατάσταση, η οποία θα ξεπερνά τη σεxουαλικότητα. Αυτό όμως απαιτεί χρόνο και σκληρή δουλειά.

Lyndon Brown, Orpington, Kent, Ηνωμένο Βασίλειο
Χειροτονήθηκα Διάκονος το 1984 και Πρεσβύτερος το 1985. Μου άρεσε η ζωή και το έργο που προσέφερα. Ομως τελικά γύρισα την πλάτη στην εκκλησία για να παντρευτώ και να κάνω παιδιά. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένας ιερέας πρέπει να είναι άγαμος, προκειμένου να είναι ελεύθερος να υπηρετήσει πραγματικά τους ανθρώπους του Θεού.

Esther Berg, Pangasinan, Φιλιππίνες
Βιώνοντας την αγαμία επιβεβαιώνω την μεγαλύτερη αφθονία χρόνου και ενέργειας που μπορώ να αφιερώσω σε θεάρεστα πράγματα. Είναι επιλογή μου και όχι κάτι που μου επιβλήθηκε από ένα θεσμικό όργανο. Ξέρω ότι πολλές γυναίκες και άνδρες στη θέση μου θα μπορούσαν να μιλήσουν ανοιχτά για την αγαμία αν η κοινωνία δεν στιγμάτιζε τις επιλογές μας ως «αφύσικες». Έχουμε κουραστεί να μας ρωτούν αν είμαστε ομoφυλόφιλοι ή «τι είναι λάθος με μας» και δεν είμαστε παντρεμένοι.

Cas, Leicester, Ηνωμένο Βασίλειο
Είμαι 36 χρονών, άγαμη και ετερόφυλη. Στα 18 μου αποφάσισα ότι θέλω να αφιερώσω τη ζωή μου στο Θεό. Η αγαμία δεν είναι εύκολη, υπάρχουν καθημερινά πειρασμοί. Δεν είχα ποτέ σεxουαλική επαφή με το αντίθετο φύλο. Βλέποντας τους φίλους μου να παντρεύονται και να κάνουν οικογένειες αισθάνομαι πολλές φορές μοναξιά. Όμως, το πιο δύσκολο είναι να προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν λέω ψέματα και ότι δεν είμαι ομoφυλόφιλη.

Gerry Davies, Malvern, Worcestershire
Παντρεύτηκα στα 28. Η σύζυγός μου και εγώ ήμασταν και οι δύο παρθένοι την πρώτη νύχτα του γάμου μας. Έκτοτε απολαμβάνουμε το σεx εκτός από τις περιόδους νηστείας και προσευχής. Ο Ιησούς είπε ότι η αγαμία είναι ένα δώρο, δεν είναι κάτι που πρέπει να επιβληθεί, είναι μια επιλογή που κάνουμε είτε για μία ζωή είτε για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

Thomas Toscano, Harrow, Ηνωμένο Βασίλειο
Ως πρώην καθολικός ιερέας, αυτή η συζήτηση έχει μεγάλο ενδιαφέρον για μένα. Ήθελα να γίνω ιερέας, επειδή ένιωσα ότι η οργανωτική δομή της Εκκλησίας θα με βοηθήσει να εκπληρώσω την επιθυμία μου να βοηθάω τους πιο ευάλωτους στην κοινωνία. Η αγαμία ήταν κάτι που απλά έπρεπε να αποδεχθώ για την επίτευξη αυτού του στόχου. Τελικά κατάλαβα ότι η αγαμία δεν ήταν για μένα. Έπρεπε, λοιπόν, να διαλέξω ανάμεσα στο να παραμείνω ιερέας αλλά να θέσω σε κίνδυνο την αγαμία, ή να εγκαταλείψω την ιεροσύνη και να παντρευτώ. Επέλεξα τελικά το δεύτερο.

Manjuvajra, Salford, Ηνωμένο Βασίλειο
Είμαι άγαμος, βουδιστής και πολύ ευτυχισμένος και αυτόν τον τρόπο ζωής. Περίπου 10 χρόνια πριν, ανακάλυψα ότι, αν και έχω απολαύσει το σεx, προτιμώ την ελευθερία από τη συναισθηματική εμπλοκή κάτι, που η άγαμη ζωή μπορεί να προσφέρει. Θεωρώ ότι είναι μια εντελώς υγιής επιλογή όταν γίνεται οικειοθελώς.

Derek Cole, Glenrothes, Fife
Είμαι 53 ετών και άγαμος για περισσότερα από 30 χρόνια. Η επιλογή μου δεν είχε καμία σχέση με την θρησκεία, απλά συνέβη. Η πρώτη και τελευταία σεxoυαλική επαφή ήταν όταν ήμουν 19 χρονών αλλά δεν παρουσιάστηκε ποτέ η ευκαιρία να επαναλάβω την εμπειρία.

Helen, Manchester, Ηνωμένο Βασίλειο
Μερικοί άνθρωποι απλά δεν ενδιαφέρονται για το σεx και όχι εξαιτίας της καταπίεσης ή της ενοχής. Στα 24 μου, είμαι ένας από αυτούς. Είμαι όμως ασέxουαλ, δεν έλκομαι από κανένα από τα δύο φύλα. Η σκέψη του σεx είναι ελαφρώς απωθητική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...