Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Αναζητησεις.


Πίσω απ' την άρρυθμη αναπνοή μου
και τις λέξεις μου
και τους ήχους των
παραμονεύει η αγωνία των αναζητήσεών μου
που τις παγίδεψαν ο χρόνος,
οι ελπίδες
κι οι διαψεύσεις των.
Κάπου με ξεγέλασαν τα ωραία χρώματα
η μέθη των άσπρων σύννεφων
τ' αρώματα των ανοιξιάτικων λουλουδιών
και παρασύρθηκαν οι επιθυμίες μου σ' ένα αχαλίνωτο κυνηγητό ονείρων
σαν να ’ταν ένα σμάρι πουλιών
που έτρεχαν ξοπίσω απ' τον άπιαστο άνεμο.
Κι όμως ξέρω πως στην καρδιά ενός άνθους λωτού τριγυρισμένου απ' το χαμένο παρελθόν
κι απ' το άγνωστο μέλλον
υπάρχεις πάντα εσύ
ένα όραμα φυλαγμένο απ' τ' αγέννητα ακόμα χρόνια
που πρέπει να το βρω οπωσδήποτε
για ν’ αποκαταστήσω τη χαμένη μου δικαίωση.
Γι’ αυτό ψάχνω αδιάκοπα
τρέχοντας σαν χρυσοθήρας ανερμάτιστος
πίσω απ' τις πλάνες μου
κι απ’ τ’ αλλοπρόσαλλα άλλοθί μου
ενώ η ζωή φεύγει για τ' ανεπίστροφο ταξίδι της,
ολόιδια όπως ένα καράβι φορτωμένο φώτα
και μάταιες ψευδαισθήσεις
που λάμπουν ξεγελαστικά
μες σ' ένα στρόβιλο απίστευτων αντικατοπτρισμών
στα όρια ανύπαρκτων οριζόντων...
Τ.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...