Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Φοβερό...και παράξενo


Αυτό το έγραψε μια κοπέλα στο Facebook στις 26.06.12 προφανώς για να
> ενημερώσει τον κόσμο..
> Σας το μεταφέρω..
>
> Πραγματική ιστορία που συνέβη σε εμένα και την οικογένεια μου το
> Σάββατο τα ξημερώματα. Η ιστορία περιλαμβάνει μια ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ
> και μια ΑΠΑΓΩΓΗ!
>
> Εδώ και αρκετά χρόνια δεν μένω στο πατρικό μου. Εκεί πλέον μένουν ο
> πατέρας μου, η μητέρα μου και ο αδερφός μου. Στην ίδια πολυκατοικία
> μένει και ο θείος μου! Ξημερώματα Σαββάτου χτύπησε το σταθερό τηλέφωνο
> του πατρικού μου - στις 3 μισή με 4 το πρωί. Η μητέρα μου είδε το δικό
> μου νούμερο κινητού να εμφανίζεται στην αναγνώριση, πράγμα που την
> έκανε φυσικά να υποθέσει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το σήκωσε και στην
> άλλη άκρη της γραμμής ήταν μια κοπέλα (και καλά εγώ) η οποία της είπε
> ξέπνοα «μαμά δεν είμαι καλά». Από πίσω ακουγόντουσαν
> φωνές του τύπου «βάλε την στο οξυγόνο». Αμέσως μόλις ακούστηκε αυτό,
> το τηλέφωνο το πήρε ένας άντρας, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ήταν ο
> νοσηλευτής του ΕΚΑΒ. Είπε στην μητέρα μου ότι είχα λιποθυμήσει και ότι
> η κατάσταση ήταν πολύ σοβαρή. Έπαθα, λέει, έμφραγμα και με πήγαινα
> εσπευσμένα στο νοσοκομείο. Και καλά πρώτα με πήγαν στον Ευαγγελισμό
> και μετά στο Ωνάσειο. Της είπαν ότι χρειαζόμουν άμεσα μεταμόσχευση
> καρδιάς (!) και ότι θα έπρεπε να ταξιδέψω εσπευσμένα στην Θεσσαλονίκη
> ρωτώντας της ποιος θα με συνοδεύσει. Επιπλέον της
> έδωσαν ένα όνομα γιατρού - που θα έκανε την επέμβαση - και ένα
> τηλέφωνο έτσι ώστε να επικοινωνήσει μαζί του. Ο γιατρός λεγόταν - και
> καλά - κος Μιχαηλίδης και το τηλέφωνο άρχιζε από 72. Για την επέμβαση
> της ζήτησαν 36.000 ευρώ. Η μητέρα μου πήρε τον γιατρό τηλέφωνο όπου το
> σήκωσε η γραμματέας του λέγοντας ότι ο γιατρός ήταν στο χειρουργείο. Η
> ώρα 4 και κάτι το πρωί όλα αυτά. Της ζητήσανε να πάει ο αδερφός μου
> στο ΚΑΤ και να υπογράψει τα χαρτιά για την μεταμόσχευση καρδιάς στο
> γραφείο της κας Ρουσφέτη. Επιπλέον, της ζήτησαν ο θείος και ο
> πατέρας μου να πάνε στο αεροδρόμιο για να δώσουν προκαταβολή για την
> επέμβαση. Μέσα λέει στην ατυχία μου ήμουν τυχερή αφού βρέθηκε
> μόσχευμα. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι τον πανικό όλης μου της
> οικογένειας. Σημειωτέον ότι όταν έπαιρναν τηλέφωνο στο κινητό μου δεν
> το σήκωνα εγώ αλλά ο τύπος που υποτίθεται με συνόδευε μιας και είχα
> πέσει σε κόμμα. Αυτό κράτησε ώρα αφού οι γονείς μου προσπαθούσαν να
> βρουν τα χρήματα. Η μητέρα μου έδωσε το κινητό της - πράγμα που
> οδήγησε στο να μπλοκαριστεί και αυτό το τηλέφωνο. Από την άλλη γραμμή
> του σταθερού που έχουμε στο πατρικό μου πήρε τηλέφωνο όλα τα
> προαναφερθέντα νοσοκομεία αλλά και το ΕΚΑΒ ρωτώντας αν υπάρχει έκτακτο
> περιστατικό με το δικό μου όνομα. Δεν υπήρχε όμως! Έτσι πήρε τηλέφωνο
> πάλι στο κινητό μου - όπου βγήκε ο τύπος. Του είπε ότι δεν υπάρχει
> τέτοιο περιστατικό σε κανένα νοσοκομείο και τον ρώτησε τι συμβαίνει.
> Εκείνος της είπε ότι με έχουν απαγάγει και θέλουν λύτρα. Αλλιώς θα με
> σκοτώσουν. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου πήραν την αστυνομία
> εξηγώντας τους την κατάσταση. Εκείνοι είπαν ότι θα στείλουν
> περιπολικό και φύλαξη. Εντωμεταξύ - επειδή όλο αυτό ήταν φοβερά
> αληθοφανές. προσπαθούσαν να βρουν τα χρήματα έτσι ώστε να σωθεί η ζωή
> μου. Οι απαγωγείς στο τέλος ζητούσαν 4.200 ευρώ για να μην με
> σκοτώσουν. Όλη αυτή η ιστορία κράτησε για 2 ώρες και κάτι. Όλη μου η
> οικογένεια ήταν εκτός ελέγχου. Ο πατέρας μου πάσχει από την καρδιά
> του. Φαντάζεστε λοιπόν τι του έκανε όλο αυτό το σοκ. Σε κάποια φάση
> αφού συνέβαιναν όλα αυτά η μητέρα μου δοκίμασε να πάρει για άλλη μια
> φορά στο κινητό μου. Για κακή τους τύχη το κινητό μου είχε ξεμπλοκάρει
> με συνέπεια να .χτυπήσει. Εγώ ήμουν σπίτι και κοιμόμουνα. Το σήκωσα
> και άκουσα όλη μου την οικογένεια σε άθλια κατάσταση να προσπαθεί να
> μου εξηγήσει τι συνέβη. Ευτυχώς όμως όλα ήταν μια απάτη. Αποφασίσαμε
> να κινηθούμε νομικά. Το πρωί - όταν ξημέρωσε για τα καλά δηλαδή -
> πήγαμε στην Wind και στην αστυνομία. Στην Wind δεν είχα ξανακούσει
> λέει αυτό το περιστατικό και αποκλείεται να έγινε εκτροπή χωρίς να το
> έχω κάνει εγώ. Τους ζητήσαμε να δούμε τις κλήσεις μου έτσι ώστε να
> δούμε τι έγινε αφού εγώ δεν είχα κάνει κάτι τέτοιο (προφανώς).
> Μας είπα ότι αυτό δεν γίνεται παρά μόνο με εισαγγελική παρέμβαση.
> Στην αστυνομία μας είπαν ότι δεν είναι κακούργημα η απάτη (και αυτό
> δεν θεωρείται απειλή κατά της ζωής) οπότε δεν δικαιολογείται η
> εισαγγελική παρέμβαση. Επιπλέον , μας είπα ότι το φαινόμενο είναι
> σύνηθες. Μόνο στο αστυνομικό τμήμα Άνω Πατησίων έχουν σημειωθεί 600
> τέτοιου είδους περιστατικά. Εμείς τελικά δεν δώσαμε χρήματα - αφού
> τελικά με βρήκαν στο κινητό - πολλοί όμως έχουν δώσει τεράστια ποσά.
> Το κόλπο είναι πολύ οργανωμένο και δεν αφήνει περιθώρια
> αμφισβήτησης. Παίρνουν τηλέφωνο στην μέση της νύχτας λέγοντας ότι
> κάποιος δικός σας άνθρωπος χρειάζεται μεταμόσχευση ή ότι έχει χτυπήσει
> σοβαρά από ατύχημα και ζητάνε μεγάλα ποσά για τα έξοδα νοσοκομείου..
> Εκείνοι που πάνε στα νοσοκομεία - μας είπε η αστυνομία - καταλήγουν
> χτυπημένοι στον δρόμο, αφού τους έχουν κλέψει τα χρήματα. Η άλλη
> εκδοχή είναι όταν φύγουν από το σπίτι να τους αδειάσουν όλο το σπίτι.
>
> Δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να κάνουμε. Αυτό όμως που
> με ανησυχεί είναι ότι πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν ότι συμβαίνει κάτι
> τέτοιο - οπότε πέφτουν στην παγίδα και δίνουν τα χρήματα. Βέβαια, το
> θέμα δεν είναι μόνο χρηματικό αφού όλη αυτή η διαδικασία είναι πολύ
> επίπονη για τους ανθρώπους που εμπλέκονται. Έχουν περάσει ήδη δύο
> ημέρες και η οικογένεια μου ακόμα να ηρεμήσει. Εγώ από την άλλη νιώθω
> φόβο αφού το να παίρνει τηλέφωνο κάποιος στο σπίτι σου από το δικό σου
> νούμερο είναι κάτι σαν βιασμός των προσωπικών σου
> δεδομένων.
> Από εσάς θέλω μια χάρη. Θέλω να πείτε αυτή την ιστορία παντού. για να
> προφυλαχτούμε όλοι από τέτοιες απάτες.
>
> Το τι πρέπει να κάνετε στην περίπτωση που σας συμβεί κάτι αντίστοιχο είναι απλό:
> Μην δώσετε κανέναν αριθμό κινητού και μην αποκαλύψετε κανένα στοιχείο σας.
>
> Από άλλο σταθερό τηλέφωνο - από αυτό που σας πήραν - πάρτε τα
> νοσοκομεία για να ρωτήσετε αν αυτό που σας έχουν πει ισχύει.
>
> Δοκιμάστε να πάτε στο σπίτι του ατόμου που και καλά χτύπησε ή
> χρειάζεται μεταμόσχευση για να δείτε αν είναι εκεί - το πιο πιθανό
> είναι ότι θα κοιμάται.
>
> Διατηρείστε την ψυχραιμία σας και πάρτε αμέσως την αστυνομία.
>
> Πρέπει να στους σταματήσουμε! Και αυτό γίνεται μόνο όταν ξέρουμε το τι
> συμβαίνει. Ο πατέρας μου θα μπορούσε να έχει πάθει κάτι πολύ σοβαρό
> από αυτή την ιστορία, ο αδερφός μου θα μπορούσε να έχει πάθει κάτι
> οδηγώντας πανικόβλητος προς το ΚΑΤ.
>
> Η ιστορία αυτή είναι πέρα για πέρα αληθινή! Συνέβη σε εμένα.
> Προστατέψτε τους γύρω σας και ειδικά αυτούς που έχουν παιδιά. Πρέπει
> να το μάθουν όλοι
pestanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...