Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Οι νέοι αρχίζουν να “βαριούνται” τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης


Μια νέα έρευνα δείχνει ότι ένας στους τέσσερις νέους βαριέται τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης αλλά πάνω από το ένα τρίτο δηλώνει πιο ενθουσιώδης από ποτέ.
Βάση της έρευνας, ένα ποσοστό νεαρών χρηστών του Facebook, Twitter και YouTube χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο αυτές τις υπηρεσίες. Ένας στους τέσσερις, ηλικίας 18-29, λένε ότι... από την πρώτη στιγμή που πραγματοποίησαν την εγγραφή τους άρχισαν να “βαριούνται” αυτές τις υπηρεσίες.

Αντιθέτως, το 37% ανέφερε ότι ο ενθουσιασμός τους δεν έχει επηρεαστεί και χρησιμοποιούν

όλο και περισσότερο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις όμως, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, παρά τον έντονο ενθουσιασμό με το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης, πολλοί από τους ερωτηθέντες δεν επισκέπτονταν πάνω από μια φορά το μήνα (κατά μέσο όρο) την αγαπημένη τους ιστοσελίδα.

Διαπιστώθηκε ότι τα βασικά αίτια της λιγότερης χρήσης αυτών των δικτύων είναι κοινά, αυτά είναι οι επιπόλαιες online φιλίες και η ανησυχία για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι, οι περισσότεροι χρήστες όλων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης ήταν «παθητικοί», παρατηρώντας φωτογραφίες άλλων χρηστών, το πιο δημοφιλές επάγγελμα κ.α. Το Facebook είναι η μεγαλύτερη αποθήκη ψηφιακών φωτογραφιών στον κόσμο, και η Google κατέχει το βασικό αντίπαλο του, το Picasa. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...