Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

5 πράγματα που δεν συζητάνε οι άντρες με τους φίλους τους!


Ένας άνδρας είναι ευαίσθητος μπορεί και περισσότερο από μια γυναίκα...

Είναι κουτσομπόλης και μπορεί να «πιάσει το φτυάρι» μαζί με … τους κολλητούς του και να θάψει γνωστούς κι αγνώστους. Είναι όμως μερικά θέματα ταμπού, για τα οποία δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσει, ακόμη και με τον καλύτερό του φίλο...

1. Ερωτευμένος; Ποιος εγώ;

Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Είναι φορές που πιστεύω πως ένας άνδρας δεν μπορεί να το παραδεχτεί ούτε στον ίδιο του τον εαυτό. Πόσω μάλλον στον κολλητό του, ο οποίος δεν θα κάνει τίποτα άλλο από ατελείωτη «καζούρα»! Μα, ειλικρνά! Φαντάσου το σκηνικό. Βρισκόμαστε στο στέκι για να δούμε έναν ακόμη αγώνα Champion’s Leage και εκεί πριν παραγγείλουμε την δεύτερη μπύρα το ξεφουρνίζω: «Είμαι ερωτευμένος!» Το μόνο που μου έρχεται είναι να βάλω τα γέλια. Σαν να άκουσα το καλύτερο ανέκδοτο. Μην θυμώνεις… αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι ευτυχισμένος και ερωτευμένος μαζί σου. Πολύ απλά μια τέτοια κουβέντα δεν θα βγεί ποτέ από τα χείλη μου σε αντροπαρέα. Απλά κάποια στιγμή το παίρνουν χαμπάρι… και φυσικά δεν γλιτώνω την «καζούρα»


2. Ζηλεύω, ζηλεύω!

Ναι, είναι αλήθεια πως μπορώ να γίνω πράσινος από τη ζήλια μου. Αυτό είναι και φυσικό άλλωστε. Το πρόβλημα είναι πως ενώ εσύ θα βγάλεις τη ζήλια σου για εμένα πρώτο θέμα στην καθημερινή κουβεντούλα με τις φίλες σου, εγώ δεν πρόκειται να το αναφέρω ποτέ στον κολλητό μου. Όταν ένας άνδρας μυριστεί την ζήλια να ξεχειλίζει στον φίλο του, όχι μόνο δεν πρόκειται να τον βοηθήσει με παρήγορα λόγια, αλλά θα τον κάνει να αισθανθεί χειρότερα. Τόσο που από την ντροπή μου μπορεί και να πάψω να ζηλεύω… Κι αν νομίζεις πως αυτό είναι καλό, σε πληροφορώ πως δεν είναι! 
Προκειμένου να διαφυλάξω την ανδρική μου υπερηφάνεια μπορώ να καταπιέσω όλα μου τα συναισθήματα και μαζί με την ζήλια να διώξω και την τρυφερότητα.

3. Όταν στο κρεβάτι μου επικρατεί ύποπτη ησυχία!

Μπορεί σε εσένα να πω την κλασική ατάκα «Αγάπη μου, δεν καταλαβαίνω! Δεν μου έχει ξανασυμβεί άλλη φορά»! Στον κολλητό δεν υπάρχει ούτε αυτή η μία και μοναδική σεξουαλική αστοχία. Η μόνη σεξουαλική συζήτηση που κάνω με τους φίλους μου είναι για τις – πραγματικές ή κάπως φανταστικές – εκπληκτικές επιδόσεις μου στο σεξ! Κι ας έχω την υπόνοια πως μπορεί να πρέπει να σου απονείμω το βραβείο καλύτερης ερμηνείας. Το παραδέχομαι. Ντρέπομαι! Ένας άντρας νιώθει τεράστια ανασφάλεια για τέτοια θέματα. Μπορεί λοιπόν να έχει συμβεί στον κολλητό μου δεκάδες φορές, όμως δεν θα μου το πει για να με κάνει να νιώσω καλύτερα. Εντάξει, μπορεί να μην με ειρωνευτεί. Θα παραμείνει όμως σιωπηλός, χωρίς να ξέρει τι να κάνει και το πιθανότερο είναι να καταλήξουμε βιαστικά σε άλλο θέμα!

4. Χυλόπιτα; Τι είναι αυτό!

Αν δεν συμβεί μπροστά του, δηλαδή σε κάποια κοινή μας έξοδο, τότε δεν υπάρχει περίπτωση ένας άνδρας να παραδεχτεί σε έναν άλλον την απόρριψη. Και εδώ που τα λέμε, αν δεν υπάρχουν στοιχεία γιατί να το κάνει; Άνδρας ή γυναίκα, ένας άνθρωπος με πληγωμένη περηφάνεια δεν επιζητά τον οίκτο 
κανενός. Αν για κακή μου τύχη σε θυμηθεί και ρωτήσει τι συνέβη μεταξύ μας, πολύ απλά θα του πω: «Τη βαρέθηκα μωρέ και της το ξέκοψα!»

5. «Σκέφτομαι να της κάνω πρόταση γάμου»

Είναι μια κουβέντα που δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να την δεις να συμβαίνει μεταξύ δύο φίλων. Κι αν συμβεί θα είναι τύπου joke…
Δεν είναι τυχαίο που συνήθως, αν θέλω κάποιον «συνεργό στο έγκλημα» θα προσεγγίσω κάποια δική σου φίλη. Εκείνη θα με βοηθήσει να το κάνω σωστά. Όπως σου αρέσει. Να διαλέξω το σωστό δαχτυλίδι για να μην προτιμήσεις να το καταπιείς μέσα από το ποτήρι της σαμπάνιας που στο έχω ρίξει. Ο κολλητός μου τι ακριβώς να κάνει; Το πολύ, πολύ να τον πιάσουν τα υπαρξιακά του, που άλλος ένας από την παρέα παίρνει τον δρόμο που δεν έχει γυρισμό. Και φυσικά να αρχίσει να με αποτρέπει από το «έγκλημα».
crazygreekblogger.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...