Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Ποιες είναι οι φαντασιώσεις των ανδρών στα ροζ τηλέφωνα;

Ποιες είναι οι φαντασιώσεις των ανδρών στα ροζ τηλέφωνα; ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ!
Οταν ένας άντρας παίρνει τηλέφωνο σε μια ροζ γραμμή σχεδόν πάντα ζητά από τη γυναίκα που βρίσκεται
στην άλλη άκρη του τηλεφώνου να παίξουν μια φαντασίωση. Ετσι κι αλλιώς το όλο θέμα είναι μια φαντασίωση, αφού οι γυναίκες που εργάζονται στα 90 ..... λένε ότι είναι ψηλές, αδύνατες, ξανθιές με μεγάλο στήθος, ότι φορούν μόνο τ εσώρουχά τους, ότι παίζουν μ ένα δονητή κλπ. Η πραγματικότητα φυσικά απέχει πολύ.
Οι ίδιες οι γυναίκες που το κάνουν λένε τι γουστάρουν περισσότερο να ακούν οι άντρες από το τηλέφωνο: Μια από τις φαντασιώσεις τους είναι ν κάνουν σεξ με την πεθερά τους. Μάλλον θα πρόκειται για πεθερόπληκτους...
Ροζ Γραμμές: 8 top φαντασιώσεις των αντρών
1. Τρίο με δύο γυναίκες στο κρεβάτι
2. Να βυζαίνουν ένα στήθος
3. Να βάζουν γυναικεία ρούχα
4. Να γλείφουν και να χαϊδεύουν έναν μεγάλο κώλο
5. Να τους πιάσει στα πράσα η γυναίκα τους με μια γκόμενα στο κρεβάτι και να μπει και εκείνη στο παιχνίδι
6. Να περιγράφουν με λεπτομέρειες πως αυτοϊκανοποιούνται
7. Να κάνουν σεξ με άτακτη μαθήτρια
8. Να κάνουν σεξ με την πεθερά τους (!)
Μια από τις επαγγελματίες του χώρου, η 57χρονη Jenny Ainslie-Turner, αποκαλύπτει όπως διαβάζουμε στο 69magazine πόσα παίρνει για αυτή τη δουλειά και περιγράφει τις εμπειρίες της. Ενας από τους πελάτες της μια φορά της είχε ζητήσει να τον φανταστεί ως γουρούνα και να τον μαγειρέψει...
«Μιλάω στο τηλέφωνο από 6 έως 14 ώρες τη μέρα, έτσι το μεροκάματο μπορεί να φτάσει και τα 500 ευρώ. Πάντοτε στο τηλέφωνο απαντάω μετο όνομα "Jolene". Οι πελάτες μου είναι από έφηβοι έως γέροι. Για κάποιους είμαι μια μικρή νυμφομανής, για άλλους αυτό που πραγματικά είμαι, μια ώριμη γυναίκα που μπορεί να τους περιποιηθεί πολύ καλά.
Ολο αυτό είναι ένα παιχνίδι φαντασίας. Λόγω της ανωνυμίας, μπορούν να μου λένε ό,τι θέλουν, όσο πρόστυχο και αν είναι. Δεν ξέρω πόσο καλά γνωρίζουν οι γυναίκες τους άντρες τους, αλλά στοιχηματίζω ότι αν έχω μιλήσει μαζί τους, εγώ τους ξέρω καλύτερα.
Οι άντρες μου λένε πράγματα που δν θα τολμούσαν ποτέ να πουν στη γυναίκα τους. Πολλές φορές μου λένε εκείνοι τι να τους πω γι να τους φτιάξω, αλλά τις περισσότερες φορές καθοδηγώ εγώ το παιχνίδι.
Τους ψαρεύω και καταλαβαίνω τι τους ερεθίζει και μετά φτιάχνω τις πιο απίστευτες σεξουαλικές φαντασιώσεις.
Εχω πελάτες που μου μιλάνε ψιθυριστά και όταν τους ρωτάω γιατί το κάνουν αυτό μου λένε: «Η γυναίκα μου κοιμάται δίπλα μου».
Οταν τους λέω γιατί δεν την ξυπνάνε για να κάνουν σεξ, μου λένε ότι βρίσκουν πιο ερεθιστικό να νοιώθουν τον κίνδυνο να τους τσακώσει η γυναίκα τους την ώρα που κάνουν τηλεφωνικό σεξ.
Εχω πελάτες που θέλουν τηλεφωνικό σεξ με δύο γυναίκες και τους προσφέρω τη φαντασίωση. Αλλες φορές με παίρνουν ζευγάρια κ κάνουμε τηλεφωνικό σεξ, ενώ με παίρνουν και γυναίκες που θέλουν λεσβιακό σεξ.
Αυτό το επάγγελμα μου έχει μάθει ότι οι άντρες είναι πολύ διαφορετικοί από τις γυναίκες.
Κάνω αυτή τη δουλειά 12 χρόνια και ξέρω πλέον πως φτιάχνονται οι άντρες και τι θέλουν να ακούν. Πολλοί από τους πελάτες μου είναι χωρισμένοι ή μόνοι, αλλά έχω και πολλούς παντρεμένους.
ΝΕWSCITY1

4 σχόλια:

  1. Απίστευτες σεξουαλικές φαντασιώσεις έχω ακούσει σε ροζ τηλέφωνα και έχω περάσει πολύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ροζ γραμμές αποτελούν είδος διασκέδασης για πολλούς άντρες που δεν έχουν γκόμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τηλεφωνικό σεξ σε ροζ τηλέφωνα είναι ωραία διασκέδαση για καλές φάσεις με γκόμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει και εξειδικευμένο τηλεφωνικό σεξ με αφέντρες αν γουστάρεις αγριάδες γενικά.
    Εγω παιρνω στο 9091929341 συγκεκριμενα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...