Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Είπε ότι θέλει να βρει ΓΚΟΜΕΝΟ... και τι έγινε;

Ούτε το ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ της ΝΥΧΤΕΡΙΔΑΣ να είχε! Είπε ότι θέλει να βρει ΓΚΟΜΕΝΟ... και τι έγινε;;; (PHOTO)
Που να φανταστεί ότι οι νεαροί που θα ανταποκρίνονταν στο κάλεσμά της θα ξεπερνούσαν τις 2.000...«Είμαι η Zhang και νομίζω πως είμαι όμορφη, αλλά δεν μπορώ να βρω κάποιον να με αγαπήσει. Όμως πιστεύω στη μοίρα και περιμένω να πραγματοποιηθεί η ευχή μου - ένα αγόρι να έρθει κάτω από το παράθυρό μου και να φωνάξει το όνομά μου! Αν θέλεις, θα σε περιμένω στις 11 Μαρτίου. Φώναξέ με και θα σε βάλω κρυφά στο δωμάτιο στην εστία μου».
Αυτή την απλή και ταπεινή ευχή έγραψε μια πιτσιρίκα από την Κίνα και την καρφίτσωσε στον τοίχο των ευχών που φτιάχτηκε για την Ημέρα της Γυναίκας. Φυσικά η Zhang γνώριζε καλά πως «και οι τοίχοι έχουν αυτιά», εκείνο όμως που σίγουρα δεν θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ ήταν πως ο συγκεκριμένος τοίχος, αποδείχτηκε πως είχε τουλάχιστον 4 χιλιάδες, αφού, στις 11 Μαρτίου, οι νεαροί που υπάκουσαν στο κάλεσμά της ξεπέρασαν τις 2.000.
www.pinnokio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...